Opdracht

Wat is het probleem?

De oude website van Bell ID had geen moderne uitstraling meer. Bell ID wilde dat hun website een meer moderne look & feel zou krijgen om zo met de tijd mee te gaan. Hierbij vonden ze het belangrijk dat de website ook op mobiele apparaten goed weergegeven zou worden.

De oude website bracht niet het gewenste aantal bezoekers en leads op. Het was belangrijk om hier verandering in te brengen. De nieuwe website moest de gebruikers meer aanzetten tot actie om zo uiteindelijk tot meer leads te kunnen leiden.

Aanpak

Hoe hebben we het aangepakt?

Binnen het Bell ID project hebben we ervoor gekozen de klant sterk bij de uitwerking van de website te betrekken. De klant vond dit zelf ook erg fijn. Hierdoor is er vanaf de concept fase al heel veel belangrijke feedback boven water gekomen welke binnen de uitwerking van de website gebruikt is.

Door de website technisch gezien heel gestructureerd op te bouwen is er een zoekmachine vriendelijke website ontstaan. We hebben tijdens de uitwerking daarnaast een SEO strategie uitgewerkt voor Bell ID om zo hogere bezoekersaantallen te kunnen realiseren.

Resultaat

Wat hebben we bereikt?

Bell ID heeft een moderne gebruiksvriendelijke website welke volledig responsive is uitgewerkt. De look & feel van de website zijn bijtijds, de website kan weer jaren vooruit. Daarnaast is de website zeer toegankelijk op zowel computers als mobiele apparaten als smartphones en tablets.

De nieuwe website trekt maandelijks een stuk meer bezoekers wat ervoor zorgt dat er meer potentiële klanten op de website navigeren. Het bezoekers aantal is t.o.v. 2013 concreet gestegen met 50%. Het doel van Bell ID met de nieuwe website is hiermee bereikt.

Meer projecten